4/18/2019

Χριστιανικές Ταινίες «Το μυστήριο της ευσέβειας: η συνέχεια» κλιπ 6 - Ο Κύριος Ιησούς είναι ο Υιός του Θεού ή ο Θεός ο ίδιος;




Χριστιανικές Ταινίες «Το μυστήριο της ευσέβειας: η συνέχεια» κλιπ 6 - Ο Κύριος Ιησούς είναι ο Υιός του
Θεού ή ο Θεός ο ίδιος;


Καταγράφεται ξεκάθαρα στη Βίβλο ότι ο Κύριος Ιησούς είναι ο Χριστός, ότι είναι ο Υιός του Θεού. Ωστόσο, η Αστραπή της Ανατολής μαρτυρά ότι ο ενσαρκωμένος Χριστός είναι η εκδήλωση του Θεού, ότι είναι ο Θεός ο ίδιος. Επομένως, ο ενσαρκωμένος Χριστός είναι ο Υιός του Θεού; Ή είναι ο Θεός ο ίδιος; Ο Παντοδύναμος Θεός λέει: «"Ο Ιησούς είναι ο αγαπημένος Υιός του Θεού, με τον οποίο είναι πολύ ευχαριστημένος" [...] Αυτός ήταν ο Θεός που γινόταν μάρτυρας του εαυτού Του, απλώς από μια διαφορετική οπτική, εκείνη του Πνεύματος στον ουρανό που γίνεται μάρτυρας της δικής Του ενσάρκωσης. Ο Ιησούς είναι η ενσάρκωσή Του, και όχι ο Υιός Του στον ουρανό. Καταλαβαίνεις; Μήπως τα λόγια του Ιησού: «Ο Πατέρας είναι μέσα Μου και Εγώ είμαι μέσα στον Πατέρα» δείχνουν ότι Αυτοί είναι ένα Πνεύμα; Και δεν είναι εξαιτίας της ενσάρκωσης ότι χωρίστηκαν μεταξύ του ουρανού και της γης; Στην πραγματικότητα, εξακολουθούν να είναι ένα· όπως και να 'χει, είναι απλώς ο Θεός που γίνεται μάρτυρας του εαυτού Του» (Ο Λόγος Ενσαρκώνεται).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξέρετε πόσο σημαντική είναι η αλήθεια για εμάς;

Ο Κύριος Ιησούς είπε: «Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή· ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα, ειμή δι' εμού» (Ιωάν. 14:6). ...