4/04/2019

Ομιλία του Θεού «Οι Ομιλίες του Θεού προς ολόκληρο το σύμπαν» Η έβδομη ομιλία

 

Ο λόγος του Θεού «Οι Ομιλίες του Θεού προς ολόκληρο το σύμπαν» Η έβδομη ομιλία 
Ο Παντοδύναμος Θεός λέει: «Λαέ Μου, όταν ακούτε τα λόγια Μου, κατανοείτε τη βούλησή Μου; Βλέπετε την καρδιά Μου; Στο παρελθόν, καθώς περπατούσατε στο μονοπάτι της υπηρεσίας, συναντήσατε σκαμπανεβάσματα, πρόοδο και εμπόδια, και υπήρξαν στιγμές που κινδυνεύατε να πέσετε κι ακόμα και να Με προδώσετε· γνωρίζατε, όμως, ότι κάθε στιγμή ήμουν πάντοτε εκεί για να σας σώσω; Ότι κάθε στιγμή ύψωνα πάντοτε τη φωνή Μου για να σας καλέσω και να σας σώσω; Πόσες φορές έχετε πέσει στα δίχτυα του Σατανά; Πόσες φορές έχετε πιαστεί στις παγίδες των ανθρώπων; Και ξανά, αποτυγχάνοντας να απελευθερωθείτε, πόσο συχνά έχετε εμπλακεί σε συνεχή διαμάχη ο ένας με τον άλλο; Πόσο συχνά τα σώματά σας ήταν στον οίκο Μου, αλλά ποιος ξέρει πού ήταν οι καρδιές σας; Ωστόσο, πόσες φορές έχω απλώσει το σωτήριο χέρι Μου για να σας στηρίξω· πόσες φορές έχω ρίξει πάνω σας τους σπόρους του ελέους· πόσες φορές δεν άντεχα να κοιτάζω την αξιοθρήνητη κατάσταση του πόνου σας; Πόσες φορές… γνωρίζετε;»
Μάθετε περισσότερα:Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξέρετε πόσο σημαντική είναι η αλήθεια για εμάς;

Ο Κύριος Ιησούς είπε: «Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή· ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα, ειμή δι' εμού» (Ιωάν. 14:6). ...