4/13/2019

Κεφάλαιο 28

Κεφάλαιο 28

Βλέπεις πως ο χρόνος είναι ελάχιστος και πως το έργο του Αγίου Πνεύματος προχωράει ολοταχώς, οδηγώντας σε στο να αποκτήσεις τόσο μεγάλες ευλογίες, να δεχθείς τον Βασιλιά του σύμπαντος, τον Παντοδύναμο Θεό, ο οποίος είναι ο λαμπερός Ήλιος, ο Βασιλεύς της βασιλείας· αυτή είναι όλη η χάρη και το έλεός Μου. Τι θα μπορούσε να σε αποκόψει από την αγάπη Μου; Να συλλογίζεσαι προσεκτικά, μην προσπαθείς να ξεφύγεις, να περιμένεις σιωπηλά ενώπιόν Μου την κάθε στιγμή και μη χασομεράς πάντοτε έξω. Η καρδιά σου πρέπει να παραμένει κοντά στην καρδιά Μου και, ό,τι κι αν συμβεί, μην ενεργείς στα τυφλά ή αυθαιρέτως. Πρέπει να προσβλέπεις στο θέλημά Μου, να κάνεις ό,τι επιθυμώ και να είσαι αποφασισμένος να εγκαταλείψεις ό,τι δεν επιθυμώ. Δεν πρέπει να ενεργείς με βάση τα συναισθήματά σου, αλλά, αντιθέτως, να κάνεις πράξη τη δικαιοσύνη, όπως Εγώ· δεν είναι αποδεκτό να είσαι συναισθηματικός, ούτε προς τη μητέρα και τον πατέρα σου. Πρέπει να εγκαταλείψεις όλα όσα δεν βρίσκονται σε συμφωνία με την αλήθεια και πρέπει να προσφέρεις και να δαπανάς τον εαυτό σου για Μένα με αγνή καρδιά που Μ’ αγαπά. Μην υφίστασαι τον έλεγχο κανενός ανθρώπου, ζητήματος ή αντικειμένου· εφόσον βρίσκεται σε συμφωνία με το θέλημά Μου, να το κάνεις πράξη σύμφωνα με τον λόγο Μου. Μην έχεις φόβο, καθώς σε στηρίζουν τα χέρια Μου, κι Εγώ σίγουρα θα σε προστατέψω από όλους τους μοχθηρούς. Πρέπει να περιφρουρείς την καρδιά σου, να είσαι μέσα Μου την κάθε στιγμή, καθώς ζεις τη ζωή σου σε συνάρτηση με τη δική Μου ζωή· αν Μ’ αφήσεις, τότε θα μαραθείς αμέσως.
Πρέπει να γνωρίζεις πως αυτές είναι οι έσχατες ημέρες. Ο διάβολος ο Σατανάς, σαν βρυχώμενο λιοντάρι, τριγυρίζει αναζητώντας ανθρώπους να καταβροχθίσει. Τώρα ξεσπούν κάθε λογής πληγές και υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη κακών πνευμάτων. Μόνο Εγώ είμαι ο αληθινός Θεός· μόνο Εγώ είμαι το καταφύγιό σου. Τώρα, μπορείς μονάχα να κρυφτείς στον μυστικό τόπο Μου, μονάχα μέσα Μου, και οι καταστροφές δεν θα σε πλήξουν και καμία συμφορά δεν θα πλησιάσει τη σκηνή σου. Πρέπει να Με πλησιάσεις περισσότερο, να συναναστρέφεσαι μαζί Μου στον μυστικό τόπο· μη συναναστρέφεσαι αυθαιρέτως με άλλους ανθρώπους. Πρέπει να συλλάβεις το νόημα του λόγου Μου· δεν λέω πως δεν επιτρέπεται να συναναστρέφεσαι, μόνο ότι, επί του παρόντος, δεν έχεις ακόμα καθόλου οξυδέρκεια. Κατ’ αυτό το διάστημα, το έργο που εκτελείται από τα κακά πνεύματα είναι ανεξέλεγκτο. Σου δίνουν συναναστροφή μέσω κάθε λογής ανθρώπων. Τα λόγια τους είναι πολύ ευχάριστα στο άκουσμα, αλλά περιέχουν δηλητήριο. Είναι χρυσωμένες σφαίρες και, πριν το καταλάβεις, θα εισαγάγουν το δηλητήριό τους μέσα σου. Πρέπει να γνωρίζεις πως η πλειονότητα των ανθρώπων σήμερα είναι ανισόρροποι, λες και είναι μεθυσμένοι. Όταν έχεις δυσκολίες και συναναστρέφεσαι με άλλους, αυτά που σου λένε είναι απλώς κανόνες και δόγματα, και δεν είναι εξίσου καλά με την απευθείας συναναστροφή μαζί Μου. Έλα ενώπιόν Μου και άφησε τα παλιά πράγματα να ξεχυθούν εντελώς από μέσα σου, άνοιξε την καρδιά σου σ’ Εμένα και η καρδιά Μου σίγουρα θα σου αποκαλυφτεί. Η καρδιά σου πρέπει να είναι επιμελής ενώπιόν Μου. Μην είσαι οκνηρός· αντιθέτως, πρέπει να Με πλησιάζεις συχνά· αυτή είναι η πιο γρήγορη οδός για να εξελιχθεί η ζωή σου. Πρέπει να ζεις μέσα Μου κι Εγώ θα ζω μέσα σου, όπως και θα βασιλεύω σαν Βασιλιάς μέσα σου, κατευθύνοντάς σε στα πάντα, κι εσύ θα έχεις ένα μερίδιο της βασιλείας.
Μην υποτιμάς τον εαυτό σου επειδή είσαι νέος· πρέπει να προσφέρεις τον εαυτό σου σ’ Εμένα. Δεν βλέπω πώς είναι οι άνθρωποι επιφανειακά ή πόσων χρόνων είναι. Βλέπω μόνο κατά πόσο Μ’ αγαπούν ειλικρινά και κατά πόσο ακολουθούν την οδό Μου και κάνουν πράξη την αλήθεια χωρίς να λαμβάνουν υπόψη οτιδήποτε άλλο. Μην ανησυχείς για το πώς θα είναι το αύριο ή για το πώς θα είναι το μέλλον. Εφόσον στηρίζεσαι πάνω Μου για να ζεις την κάθε μέρα, σίγουρα θα σε οδηγώ. Μην κολλάς στην ιδέα πως «η ζωή μου είναι πολύ ανώριμη, δεν καταλαβαίνω τίποτα», η οποία είναι μια ιδέα που έστειλε ο Σατανάς. Απλώς χρησιμοποίησε την καρδιά σου για να Με πλησιάζεις συνεχώς και ακολούθησε τα βήματά Μου μέχρι το τέλος του δρόμου. Όταν ακούσεις τις μομφές και τις προειδοποιήσεις Μου και αφυπνιστείς , πρέπει αμέσως να τρέξεις εμπρός· μη σταματάς να Με πλησιάζεις, να συμβαδίζεις με τα βήματα του κοπαδιού και να συνεχίζεις να κοιτάς μπροστά. Ενώπιόν Μου, πρέπει να αγαπάς τον Θεό σου με όλη την καρδιά και την ψυχή σου. Προσπάθησε να κατανοήσεις περισσότερο τον λόγο Μου πάνω στο μονοπάτι της υπηρεσίας. Όταν κάνεις πράξη την αλήθεια, δεν πρέπει να έχεις αδύναμη καρδιά, αλλά δυνατή καρδιά, να έχεις την αποφασιστικότητα και την πυγμή του αρσενικού παιδιού, και να έχεις σκληρή καρδιά. Αν θέλεις να Μ’ αγαπάς, τότε πρέπει να Με ικανοποιείς με όλα τα πράγματα που θέλω να επιτύχω μέσα σου. Αν θέλεις να Μ’ ακολουθείς, τότε πρέπει να απαρνηθείς όλα όσα έχεις και όλα όσα αγαπάς, να υπακούς ταπεινά ενώπιόν Μου, να έχεις απλή διάνοια και να μην ερευνάς ή μελετάς πράγματα στην τύχη· πρέπει πάντοτε να συμβαδίζεις με το έργο του Αγίου Πνεύματος.
Εδώ, σου προσφέρω μια συμβουλή: Πρέπει να κρατάς γερά και να κάνεις πράξη όλα όσα έχω διαφωτίσει μέσα σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξέρετε πόσο σημαντική είναι η αλήθεια για εμάς;

Ο Κύριος Ιησούς είπε: «Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή· ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα, ειμή δι' εμού» (Ιωάν. 14:6). ...