8/02/2019

Μόνο όσοι ακολουθούν τα βήματα του Θεού μπορούν να αποκτήσουν την οδό της αιώνιας ζωής


Ποιος είναι ο Κύριός Μου. κλιπ χριστιανικών ταινιών – (5) Μόνο όσοι ακολουθούν τα βήματα του Θεού μπορούν να αποκτήσουν την οδό της αιώνιας ζωής

Η Βίβλος εμπεριέχει το λόγο του Θεού, καθώς και την εμπειρία και τη μαρτυρία του ανθρώπου που μπορεί να μας προμηθεύσει με τη ζωή και είναι πολύ ευεργετική για μας. Ο Κύριος Ιησούς είπε: «Εγώ είμαι η ανάστασις και η ζωή· ο πιστεύων εις εμέ, και αν αποθάνη, θέλει ζήσει· και πας όστις ζη και πιστεύει εις εμέ δεν θέλει αποθάνει εις τον αιώνα.» (Κατά Ιωάννην 11:25-26). Όμως, γιατί έπειτα από 2.000 χρόνια, κανείς από όσους πιστεύουν στον Κύριο και έχουν διαβάσει τη Βίβλο δεν έχουν επιτύχει την αιώνια ζωή; Μήπως η Βίβλος δεν έχει την οδό για την αιώνια ζωή; Μήπως ο Κύριος Ιησούς αφού επιτέλεσε το έργο της λύτρωσης δεν έδωσε την οδό της αιώνιας ζωής στην ανθρωπότητα; Τι πρέπει να κάνουμε για να μπορέσουμε να αποκτήσουμε την οδό της αιώνιας ζωής;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξέρετε πόσο σημαντική είναι η αλήθεια για εμάς;

Ο Κύριος Ιησούς είπε: «Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή· ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα, ειμή δι' εμού» (Ιωάν. 14:6). ...