12/25/2019

«Τι Όμορφη φωνή»

«Τι Όμορφη φωνή»

Πριν από δύο χιλιάδες χρόνια, ο Κύριος Ιησούς ενσαρκώθηκε ως ο Υιός του ανθρώπου στον κόσμο για να σώσει την ανθρωπότητα και σταυρώθηκε ως προσφορά για την αμαρτία της ανθρωπότητας. Στην εποχή της χάριτος, όσοι πιστεύουν στον Κύριο Ιησού απολάμβαναν τις πολλές χάρες και ευλογίες του Θεού. Ο Κύριος Ιησούς μάς υποσχέθηκε ότι θα ερχόταν σύντομα στις έσχατες ημέρες. Τότε, πώς πρέπει να Τον αναγνωρίσουμε όταν ο Κύριος Ιησούς επιστρέψει;

Ο Κύριος Ιησούς είπε: «Έτι πολλά έχω να είπω προς εσάς, δεν δύνασθε όμως τώρα να βαστάζητε αυτά. Όταν δε έλθη εκείνος, το Πνεύμα της αληθείας, θέλει σας οδηγήσει εις πάσαν την αλήθειαν· διότι δεν θέλει λαλήσει αφ' εαυτού, αλλ' όσα αν ακούση θέλει λαλήσει, και θέλει σας αναγγείλει τα μέλλοντα» (Ιωάν. 16:12-13). «Τα πρόβατα τα εμά ακούουσι την φωνήν μου, και εγώ γνωρίζω αυτά, και με ακολουθούσι» (Ιωάν. 10:27).

Είναι σαφές ότι όταν επιστρέψει ο Κύριος τις έσχατες ημέρες θα μιλήσει. Θα μας πει όλες τις αλήθειες που δεν είχαμε καταλάβει πριν. Αν θέλετε να καλωσορίσετε την επιστροφή του Κυρίου, τότε πρέπει να ξέρετε πώς να ακούσετε τη φωνή του Θεού. Αυτό είναι το πιο σημαντικό! Πώς, λοιπόν, ακούμε τη φωνή του Θεού και ακολουθούμε τα βήματα του Θεού; Ας παρακολουθήσουμε την ταινία μαζί «Τι Όμορφη φωνή»

από: Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού | Facebook

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξέρετε πόσο σημαντική είναι η αλήθεια για εμάς;

Ο Κύριος Ιησούς είπε: «Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή· ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα, ειμή δι' εμού» (Ιωάν. 14:6). ...