9/05/2018

Χριστιανικά τραγούδια | Πού Είναι Το Σπίτι Μου | Ο Θεός είναι η σωτηρία μου (ελληνικά τραγούδια)

 

Χριστιανικά τραγούδια | Πού Είναι Το Σπίτι Μου | Ο Θεός είναι η σωτηρία μου (ελληνικά τραγούδια)

Δεν αντέχω πια.
Δεν θα μεγαλώσω το παιδί κάποιου άλλου.
Την έφερα εδώ για την Πρωτοχρονιά.
Ποιο είναι το πρόβλημα;
Αν δεν την πάρεις εσύ από δω,
θα το κάνω εγώ.
Είμαι ο πατέρας της Γουένια. Πρέπει να την φροντίζω.
Πού θέλεις να την στείλω;
Η ίδια της η μάνα δεν την θέλει.
Γιατί πρέπει να την αφήσω να έρθει εδώ;
I
Με πινέλο σ' ένα χαρτί ζωγράφισα σπιτάκι,
μέσα είν' η μαμά με τον μπαμπά μαζί.
Με την αδελφή μου παίζουμε έξω στον ήλιο,
ο ήλιος γλυκά μας ζεσταίνει από ψηλά.
Χαμογελάνε η μαμά και ο μπαμπάς,
γονείς και αδέλφια χαμογελάμε.
Όλη η οικογένεια εδώ, μες στη ζωγραφιά μου
εικόνα ονειρική, μες στα όνειρά μου ζει.
II
Πήρα εγώ βαλιτσάκι μικρό πάω σ' ένα μέρος θολό.
Μέσα είν' ο μπαμπάς, μα έξω η μανούλα.
Πάω με το βαλιτσάκι σε μέρος που γνώριζα παλιά.
Μέσα η μαμά μου μα έξω ο μπαμπάς.
Μ' αγκαλιά το βαλιτσάκι τους δρόμους κοιτώ,
μόνη εδώ, χωρίς προορισμό.
Η μόνη μου παρέα η βαλίτσα η μικρή.
Αυτό νέο μου σπιτικό - να ξεφύγω δεν μπορώ.
Πού θα το βρω; Το σπιτάκι μου εγώ,
στον κόσμο ολόκληρο δεν υπάρχει ένα σπίτι να μπω.
Ποιος μου παραχωρεί ένα σπίτι ζεστό,
όπως το 'χα ονειρευτεί, ζωγραφιά στο χαρτί.
Πού θα το βρω; Το σπιτάκι μου εγώ,
στον κόσμο ολόκληρο δεν υπάρχει ένα σπίτι να μπω.
Ποιος τελικά θα προσφερθεί να δώσει το σπίτι,
που στα όνειρά μου ζει και στις ζωγραφιές;
III
Έχω ένα σπίτι πια, έχω σπίτι πια.
Όμως σαν της ζωγραφιάς δεν είναι αυτό.
Ούτε η βαλίτσα είναι αυτή, αλλά το 'χω ονειρευτεί.
Μέσα είναι οι γονείς μου, κι η αδερφή μου κι εγώ μαζί.
Μες στο σπίτι αυτό μπορούν οι ψυχές μας να αναπαυθούν.
Το σπίτι είναι γεμάτο δόξα και ελπίδα παντού.
Εδώ μπορούν οι ψυχές μας ν' αναπαυθούν.
Ελπίδα εδώ θα βρω, και δόξα σπίτι παντού.
Να να να να να να. Να να να να να να.
Να να να να να να να. Να να να να να να.
Να να να να να. Να να να να να να.
Να να να να να να να. Να να να να να να.
Να να να να να. Να να να να να να.
Να να να να να να να. Να να να να να να.
Σπίτι γεμάτο ελπίδα. Δόξα και ελπίδα. Λαμπρότητα παντού.
από το βιβλίο «Ακολουθήστε τον Αμνό και τραγουδήστε νέα τραγούδια»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξέρετε πόσο σημαντική είναι η αλήθεια για εμάς;

Ο Κύριος Ιησούς είπε: «Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή· ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα, ειμή δι' εμού» (Ιωάν. 14:6). ...