1/26/2020

Χριστιανικές οικογενειακές Ταινίες «Παιδί μου, Γύρισε στο Σπίτι!» κλιπ 3 - Η ειλικρινής πίστη στον Θεό μπορεί να οδηγήσει επιτυχώς στην απεξάρτηση από τον εθισμό στα παιχνίδια



Χριστιανικές οικογενειακές Ταινίες «Παιδί μου, Γύρισε στο Σπίτι!» κλιπ 3 - Η ειλικρινής πίστη στον Θεό μπορεί να οδηγήσει επιτυχώς στην απεξάρτηση από τον εθισμό στα παιχνίδια

Ο έφηβος Λι Σινγκουάνγκ, εξαρτημένος από τα διαδικτυακά παιχνίδια, δεινοπαθούσε απ’ αυτόν τον εθισμό του. Αφού απέτυχαν κάποιες ανθρώπινες μέθοδοι να τον κάνουν να σταματήσει, και βρισκόταν σε αδιέξοδο, άρχισε να πιστεύει ειλικρινά στον Θεό, προσευχήθηκε στον Θεό και βασίστηκε πάνω Του, και βρήκε τον τρόπο να κόψει τον εθισμό στα παιχνίδια με επιτυχία.


Μάθετε περισσότερα: Ο Θεός έσωσε τον έφηβο που είχε εθισμό στο διαδίκτυο | Παιδί μου, Γύρισε στο Σπίτι!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξέρετε πόσο σημαντική είναι η αλήθεια για εμάς;

Ο Κύριος Ιησούς είπε: «Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή· ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα, ειμή δι' εμού» (Ιωάν. 14:6). ...