7/13/2020

Αφήστε τις ανησυχίες σας, γιατί ο Θεός είναι η υποστήριξή μας ανά πάσα στιγμή!

Χριστιανική προσευχή

Νιώθετε ιδιαίτερα πιεσμένοι για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζετε στη ζωή;

Ανησυχείτε για το ότι δεν μπορείτε να βρείτε δουλειά;

Ανησυχείτε για το αύριο και νιώθετε αναστατωμένοι;

Φίλοι, μην ανησυχείτε! Ο Θεός θα μας βοηθήσει! Επειδή ο Κύριος Ιησούς είπε: «Έλθετε προς με, πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι, και εγώ θέλω σας αναπαύσει» (Ματθ. 11:28). Έτσι, ανεξάρτητα από τις δυσκολίες και τις απογοητεύσεις που αντιμετωπίζουμε στο ταξίδι μας στη ζωή, απλώς έρχεστε στον Θεό, δώστε όλες τις ανησυχίες σας στον Θεό και βασισθείτε πραγματικά στον Θεό, ο Θεός θα μας οδηγήσει σε κάθε δυσκολία στη ζωή.

Ο Παντοδύναμος Θεός λέει: «Είναι πολύ απλό τώρα: Κοίταξέ Με με την καρδιά σου, και το πνεύμα σου θα δυναμώσει στη στιγμή. Θα έχεις ένα μονοπάτι άσκησης κι Εγώ θα καθοδηγώ το κάθε σου βήμα. Ο λόγος Μου θα σου αποκαλύπτεται πάντα και παντού. Ανεξαρτήτως τόπου και χρόνου, όσο δυσμενές κι αν είναι το περιβάλλον, θα σε κάνω να βλέπεις καθαρά και η καρδιά Μου θα σου αποκαλύπτεται εάν προσβλέπεις σ’ Εμένα με τη δική σου. Με αυτόν τον τρόπο, θα τρέξεις στον δρόμο που βρίσκεται εμπρός σου και δεν θα χάσεις ποτέ τον δρόμο σου».

«Να είσαι ήσυχος μέσα Μου, διότι Εγώ είμαι ο Θεός σου, ο μόνος Λυτρωτής σας. Πρέπει να ησυχάζετε την καρδιά σας την κάθε στιγμή και να ζείτε μέσα Μου· είμαι ο βράχος σου, Αυτός που σας υποστηρίζει. Μην έχετε άλλο φρόνημα, στηριχτείτε πάνω Μου με όλη την καρδιά σας και σίγουρα θα σας εμφανιστώ· είμαι ο Θεός σας!»

🎧🎧🎧🎸🎸🎸🎹🎹🎹
Ακούστε τους χριστιανικούς ύμνους και αισθανθείτε την αγάπη και τη συμπόνια του Θεού.
Ύμνοι Χριστιανικοί | Όλοι οι άνθρωποι ζουν στο φως του Θεού | Ο Θεός είναι αγάπη(ελληνικοί υπότιτλοι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξέρετε πόσο σημαντική είναι η αλήθεια για εμάς;

Ο Κύριος Ιησούς είπε: «Εγώ είμαι η οδός και η αλήθεια και η ζωή· ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα, ειμή δι' εμού» (Ιωάν. 14:6). ...